utorak, 1. prosinca 2009.

Iskrenost kod internet marketinga

U svakodnevnim razgovorima s ljudima često se susrećem sa idejom kako se internet marketing kao djelatnost vrti oko ostvarivanja prodaje pod svaku cijenu. Ne znam, možda ljudi općenito smatraju kako se marketing vrti samo oko prodaja, ali po meni prodaja je tek ono što završava cijeli proces. Naravno, bez mogućnosti prodaje nema smisla u marketingu, ali ono što želim reći jest da se put do toliko željene zarade ne vrti oko guranja proizvoda u prvi plan pod svaku cijenu. Smatram da je prije svega ključna iskrenost.
Ono što želite poručiti mušterijama kada šaljete newsletter, e-zine ili sličnu publikaciju nije kako ste super i imate izvrstan proizvod, već kako imate rješenje za njihov problem. Želite ih podsjetiti kako ste i vi obični ljudi koji se bave određenim poslom isto kao i oni, kako ste u tom poslu uspješni, kako ste već pomogli ljudima sa sličnim problemom, te kako imate niz informacija koje ste spremni podijeliti, a koje mogu pomoći u poslovanju. Tako stvarate iskren odnos baziran na povjerenju i ostvarujete toliko željenu prodaju. Kako to učiniti?
Prvo tazmislite o onome što proizvod ili usluga nude mušterijama. Morate se staviti u poziciju osobe koja nalazi taj proizvod i pokušati "doživiti" sve probleme s kojima je suočena. Bitno je da u prvih par odlomaka poruke koju šaljete putem web stranice tema bude isključivo vezana uz mušteriju. Nakon toga počnite polako prelaziti na proizvod koji nudite, ali opet naglasak držite na mušteriji i povežite proizvod s problemima koje rješava i konkretnim situacijama. Tek na kraju fokus potpuno prebacujete na proizvod, dosadanšnje uspjehe kompanije, razne prednosti koje uživate pred konkurencijom i općenito postajete sebični. Onaj tko se zadržao uz vas do te točke vjerojato je samo korak od toga da izvrši kupnju, treba ga samo pogurati.
Naravno, nakon što ste ostvarili ovako bliski odnos s mušterijom, na tom odnosu treba dalje raditi kako bi stvorili vjernog dugogodišnjeg klijenta, ali to su onda već slatke brige.

1 komentar:

  1. ona postajevruća tema za raspravu , izrada web stranica ne daje kredit , ako zaslužuje nadahnuća za mnoge svjetove poznatih slikara . To jenesretna posljedica naše civilizacije povijesti izrada web stranica rijetko daje racionalno razmatranje tih politički nastrojenih pojedinaca koji žive u prošlosti , koji su tek privikavaju na svom discombobulating prirode . U svjetlu toga ću razbiti pitanja kako bi se dati svakom od njih misli da su u potpunosti zaslužili .

    OdgovoriIzbriši